脾氣差呀">.<]]"Help!! 

  

好細個嘅時候我被認定係一個乖細路,

一直一直到依家我都OK乖啦!

但呢...如果我看到某某人or某某事,

我係可以睇咩都唔順眼,

But我如果看見LoVe嘅事or人呢,係超級多野講,即我好開心啦!

唔好覺得我奇bo"

我同我Ya婆&媽咪+媽男人(發先生)...哩D人一見到即克唔順眼,

咩心情都無嗮,但我會玩電腦囉!"-_-'''

對住嗰D人嘅語氣超差,我唔知Y嫁!但見到距地我嘅語氣自然嘅變~哎—'''我好煩囉!

不過我唔會日日都差嫁啊嘛 !

我有時都會去家姐vivi+爸B"囉,

距地係我精神嘅支柱黎嫁!我一見到距地就好多野講唔停嫁-^.^-'''

BUT對黑人憎嘅,一D野都講唔出呀!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    盈``型嘛]]` 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()